PDA

View Full Version : Hey Hey Hey :)



nmenumber1-WYD-
01-15-2012, 05:33 PM
Hey guys

yeh as you can see i am still without a pc,so stuck with this 5 year old laptop.

just thought i would come and say hey,hope everyone is ok and things round here are still going good,thanks szajbat for getting the bf3 server going so well,really nice to see.

i am hoping to get a new graphics card soon,but life is crazy right now,work is mental,uni is mental,and i am in love which means shes mental haha,

i miss playing and talking with all you guys,and i will do my best to get back on for the end of the month.

anyway,like i said hope everyone is cool,hope to see everyone soon

take it easy guys,stay black,oiiiiiiiii :p:p

tom

Wolfighter-WYD-
01-15-2012, 06:28 PM
Yo newb. Thought you just left or something lol. You need to fix that damn PC of yours.

SH4RPSHOOTER21-WYD-
01-15-2012, 07:00 PM
Well I'm having fun in the BF3 server and never once seen you there lol.

Get ya pc sorted m8 forget the new love and come back to gaming unless you can train your loved one to make you dinner and stuff around you while you play ROFL.

Nah just joking m8!

See ya soon mate and good luck with all.

SH4RP!!!

szajbat
01-15-2012, 09:36 PM
Tom ya bastard :D

Damn fix ur PC finally m8, can't wait for ya on the ts :D

hopefully we'll speak soon

pilyti-WYD-
01-16-2012, 11:06 AM
good luck tomy :D

Chamulon.MX-WYD-
01-16-2012, 08:02 PM
yea mate, odnt worry about game, do your reallife stuff, im glad you are very buzy, just let us know for time to time you are ok

good luke whit the girl you beaner!!!!!

cheers!!! :D

sacgtheg.hero-WYD-
01-17-2012, 08:52 AM
No problem my beaner friend! I hope see you soon from here again!! ;D

sacgtheg.hero-WYD-
01-17-2012, 08:53 AM
good luck tomy :D



hahahaha tomy hahahahaahaha lol xD

Akifromokha-WYD-
01-17-2012, 03:34 PM
Tom ya bastard :D



yeah +1 :D LOLAA !!



hi mate...

how are you..? i hope all is well... :D




Akifromokha-WYD-

squiddley-WYD-
01-18-2012, 02:42 AM
hurry up already!!! did ya get my sms at christmas?